Thursday, December 13, 2012

HARI KELUARGA DI SHAN SHUI GOLF RESORT

Assalamualaikum dan salam sejahtera



Jika teman-teman berkunjung  Ke Negeri Sabah Di Bawah Bayu,teman-teman jangan lupa singgah di Tawau,sesungguhnya di Tawau banyak tempat-tempat yang menarik salah satu ialah  di SHAN SHUI GOLF RESORT,banyak kemudahan yang di sediakan di sana.Lokasi ini di Pentas Utama yang mengadap kolam renang.Hari ini saya dan anak-anak mengikut suami menyambut Hari Keluarga Telekom Malaysia yang di buat di SHAN SHUI GOLF GOLF RESORT.




Kolam Renang di sediakan untuk pengunjung mandi-manda,di mana keselamatan terjamin kerana anak-anak sentiasa diawasi oleh perkerja  yang telah di latih tentang keselamatn di kolam renang.







Kenderaan ini boleh membawa pengunjung ke lokasi bermain golf.Pemandangan di sini sungguh cantik dan mendamaikan,sesuai untuk menghilangkan tekanan kerja.












Jangan lepaskan peluang untuk menikmati percutian di SHAN SHUI GOLF RESORT,tempat ini sesuai untuk mengadakan hari keluarga,percutian  dan untuk mencari ketenangan.Banyak kemudahan yang disediakan unuk teman-teman,percutian anda akan  menjadi lebih indah dan bermakna.Tempat menginap yang selesa  ada di sediakan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...